Згідно з недавнім звітом, Apple додала нагадування, щоб запитати користувачів iOS 15, чи хочуть вони включити персоналізовану рекламу у власному додатку.
«Персоналізована реклама» Apple використовує історію покупок користувача в App Store та інші статистичні дані, щоб інформувати новини та акції реклами, яка буде показана в додатку.
До iOS 15 параметри персоналізованої реклами не показувались користувачам безпосередньо. Однак такий варіант був завжди. Зазвичай він прихований в «Налаштування»> «Конфіденційність»> «Apple Ads». На жаль для багатьох користувачів, цей параметр включений за замовчуванням.
Однак в iOS 15 Apple вперше відкриє офіційний додаток. За допомогою цієї опції користувачі отримають підказку, чи дозволити включення персоналізованої реклами. Таким чином, вам не потрібно переміщатися по влаштуванню, щоб відключити цю функцію.
Однак важливо відзначити, як це працює, і це може бути шкідливим для користувачів. Якщо вимкнути персоналізовану рекламу, кількість рекламних оголошень, які ви будете отримувати, не зменшиться. Однак актуальність цих оголошень для вас знизиться.
Це тому, що Apple не буде знати, де ви були останнім часом. Таким чином, вона просто буде відправляти випадкові рекламні оголошення на ваш пристрій. Звичайно, це буде дратувати багатьох користувачів.
Ця зміна Apple може бути зроблена, щоб уникнути антимонопольного контролю. Чиновник раніше обмежував сторонню рекламу, запровадивши прозорість відстеження додатків. Однак він не обмежував власну сторонню рекламу.
Apple відкладає випуск системи виявлення жорстокого поводження з дітьми
Apple планувала включити нову систему у свої iPhone. Ця система спрямована на контроль осіб, що допускають насильство стосовно дітей шляхом відстеження їх історії. Однак це також означає безліч проблем з конфіденційністю і зустріло жорсткий опір.
Apple недавно заявила:
«Ґрунтуючись на відгуках клієнтів, правозахисних груп, дослідників та інших, ми вирішили в найближчі місяці виділити додатковий час для збору інформації та внесення поліпшень, перш ніж випустити ці критично важливі функції безпеки дітей».
«Ми хочемо, щоб це стало зрозуміліше для всіх, тому що ми дуже позитивно і рішуче ставимося до того, що робимо, і ми бачимо, що це неправильно розуміють».
«Озираючись назад, ми допускаємо, що одночасне введення цих двох функцій було причиною для такого роду плутанини», – продовжила вона. «Абсолютно ясно, що багато таких повідомлень дуже сильно переплуталися. Ми справді віримо, що первісна реакція була: «Боже мій! Apple сканує мій телефон в пошуках зображень. Щось не те відбувається».