Прощавай назавжди, Mi!

В останні роки Xiaomi працює на подив продуктивно. Кількість моделей і продуктів в її портфоліо росте не по днях, а по годинах.

Однак перелік продукції нагадує меню фастфуду. Начебто великий набір страв, але набір інгредієнтів у всіх практично однаковий, а відмінності стосуються лише приправ або соусів. А додавши ще один продукт, ми отримуємо окрему страву.

Прощавай, Mi! Продукти Xiaomi більше не будуть включати префікс Mi

Найдорожчі й преміальні пристрої в лінійці Xiaomi знаходяться в лінійці Mi. І ось тепер компанія вирішила, що пора провести ребрендинг серії, і зробила це дуже простим способом — позбулася приставки Mi в назвах пристроїв.

Виявляється, в Китаї перший смартфон компанії з подекранной камерою називається Xiaomi Mix 4. І це тільки початок. За словами представника Xiaomi, всі інші пристрої компанії підуть його приклад і позбудуться приставки Mi.

Попри примітивність ребрендингу, для самої Xiaomi це досить суттєва зміна, адже приставка Mi компанія використовує з найпершого смартфона. Не забувайте, що призначений для користувача інтерфейс програмного забезпечення також містить Mi у своїй назві.

Одного разу Лей Цзюнь сказав, що Mi означає «Мобільний Інтернет» та «Місія нездійсненна». Схоже, в компанії вважають, що ця абревіатура вичерпала свою філософське навантаження і для Xiaomi немає нездійсненних завдань. Вона завжди готова до найскладніших і немає нічого, що вона не може реалізувати.

Нам залишається тільки дочекатися офіційного пресрелізу компанії на тему ребрендингу, щоб зрозуміти, який сенс вкладає Xiaomi в відмову від приставки Mi. Крім того, буде цікаво дізнатися, чи збереже компанія абревіатуру Mi у своєму логотипі.

Оновлення: заява від Xiaomi

Xiaomi надала наступну заяву через свого представника:

Починаючи з третього кварталу 2021 року серія продуктів Xiaomi Mi буде перейменована в Xiaomi. Ця зміна об’єднає нашу глобальну присутність бренду і скоротить розрив в сприйнятті бренду і його продуктів. Ця зміна може зайняти деякий час, перш ніж вона набуде чинності в усіх регіонах.

З введенням нової ідентичності бренду, дві окремі серії продуктів будуть розташовуватися під батьківським брендом. Продукти Xiaomi є вершиною технологій і пропонують першокласний досвід. Продукти Redmi приносять великі інновації за більш доступною ціною та орієнтовані на більш молоду аудиторію. Ця диференціація також показаний в наших оновлених логотипах, де логотипи Xiaomi та Redmi знаходяться під логотипом батьківського бренду.

Угода про імена серій продуктів — Xiaomi та Redmi — також з часом буде застосовуватися до нашої екосистеми та продуктів IoT.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Мене завжди цікавили IT-технології. І оскільки моя попередня багаторічна професійна діяльність (а це дизайн і додрукарська підготовка) неможлива без їх допомоги, то так вийшло, що всім, що було пов'язано з комп'ютерами (наприклад, збиранням і модернізацією "заліза", а також налаштуванням софта) мені завжди доводилося займатися самому.

Ну, а з появою в нашому житті гаджетів, сфера моїх інтересів розширилася й на них теж.

Люблю вивчати та аналізувати можливості різних пристроїв, і вже багато років, перш ніж придбати що-небудь нове, завжди дуже довго і ретельно вивчаю можливості кожної з потенційних моделей, проводжу досить тривалу і копітку роботу, читаю огляди, відгуки та порівняння.

Нагородою за витрачений час зазвичай є те, що найчастіше я дійсно отримую найкраще з того, що можна взяти в рамках запланованого мною бюджету.

Оцініть автора
( 1 оцінка, середнє 3 з 5 )
GizChina.Com.Ua

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: