Нещодавно ми говорили про програми, які відстежують більшість даних користувачів. Facebook і WhatsApp були вгорі. Подібний звіт нещодавно був представлений компанією Clario, що займається розробкою програм для цифрової конфіденційності.
Погодьтеся, що ми встановлюємо на свої смартфони безліч програм, якими ми користуємось не часто. Але ці програми мають конкретну мету збирати різні дані про нашу діяльність.
Розробники доводять, що ці дані потрібні їм для надання кращої послуги або показу більш релевантних оголошень. Але ви впевнені, що ці дані не використовуватимуться для інших цілей?
Apple вже внесла деякі серйозні зміни у свої операційні системи. А починаючи з iOS 14.5 користувачі дозволять тому чи іншому додатку збирати, чи ні, свої дані. Звичайно, більшість користувачів відмовляються від цього, і ці зміни змусили багатьох розробників заплакати.
Facebook була найбільш постраждалою компанією. Ми повторюємо ім’я Facebook знову і знову. Але чи є ця платформа програмою, яка найбільше потребує даних?
Facebook збирає більшість даних користувачів
Як бачимо, попередні припущення, що Facebook не має рівних з точки зору відстеження та збору даних користувачів, є істинними. Мало того, TikTok, Instagram та Facebook вважаються найгіршими програмами для збору та відстеження ваших даних, включаючи ваше обличчя та голосові дані.
Це досить цікаво, оскільки вчора ми говорили про стратегію, яку Apple збирається використовувати в iOS 15. Ми сказали, що Apple буде знищувати паролі на користь Face ID, Touch ID та ключів безпеки. Таким чином, виявляється, витоки даних не зникнуть, але їх потрібно буде змінити. Замість паролів хакери продаватимуть біометричні дані користувачів.
У цьому сенсі Facebook знаходиться на вершині, оскільки відстежує нашу особисту зовнішність, розпізнавання голосу, розпізнавання навколишнього середовища та наші контакти.
Усі ці дані допомагають компанії ідентифікувати людей та їх ключові атрибути, щоб допомогти їм увійти на пристрої. Це справедливо і для Instagram. Ці програми використовують розпізнавання обличчя, щоб повідомити вас, коли ви з’являєтеся на фотографіях чи відео, але не позначені.
Не дивно, що TikTok — серед тих додатків, які збирають найбільше даних.
Але, як уже було сказано, ці дані використовуються не лише для початкової мети. Facebook потребує багато даних для кращої реклами. Від останнього Facebook отримує 16,6 млрд доларів на рік.
Але нас здивувало те, що Amazon, яка є найбільшою компанією, що займається роздрібною торгівлею у світі, збирає лише 23,08% ваших даних. Таким чином, для ведення бізнесу та успіху даних потрібно не так і багато.