Якщо ви відмовитесь від персоналізації реклами, Google видалить ваш рекламний ідентифікатор

Ви знаєте, що Google надсилає вам рекламу на основі аналізу конкретних даних, зібраних з вашого облікового запису. Для цього Google використовує спеціальний рекламний ідентифікатор. Дані, зібрані з вашого облікового запису, служать не лише для надання більш релевантних оголошень. Google також використовує його для аналітики та запобігання шахрайству. Тому, якщо ви вимкнете персоналізацію реклами, Google не використовуватиме ваш ідентифікатор для просування персоналізованої реклами. Але це не означає, що решта два процеси також зупинені. Таким чином, зараз персоналізація реклами, аналітика та запобігання шахрайству пов’язані лише за допомогою зібраних даних. Але це найближчим часом зміниться.

На цей час, щоб відмовитись від персоналізованої реклами, ви можете перейти на «Налаштування» > «Google» > «Оголошення або Налаштування» > «Конфіденційність» > «Додатково» > «Оголошення» на своєму пристрої Android. Як вже було сказано, після цих кроків Google просто припинить надсилати персоналізовані рекомендації щодо реклами на ваш пристрій. Але Google все одно збиратиме дані з вашого рекламного посвідчення.

Google може вилучити ваш рекламний ідентифікатор

Однак, якщо повірити в останнє оновлення на довідковій сторінці Play Console, служби Google Play збираються видалити рекламний ідентифікатор, коли ви відмовитесь від реклами на основі інтересів. Тож «починаючи з кінця 2021 року, коли користувач відмовляється від реклами на основі інтересів або персоналізації реклами, рекламний ідентифікатор буде недоступним. Ви отримаєте рядок нулів замість ідентифікатора».

 

Простіше кажучи, усі програми на вашому пристрої Android бачитимуть рядок нулів замість вашого рекламного ідентифікатора, якщо ви вимкнете персоналізовану рекламу. На додаток, служби Google Play будуть надсилати сповіщення всім тим додаткам, які збирають дані. Ми маємо на увазі, що Google поінформує їх про те, що будь-які наявні дані можна видалити. Розробник, kdrag0n, також зауважив, що «Поетапне розгортання сервісів Google Play вплине на програми, що працюють на пристроях Android 12, починаючи з кінця 2021 року, і розширюватиметься на програми, які працюють на пристроях, що підтримують Google Play, на початку 2022 року». Крім того, за словами Google, у липні вони нададуть докладнішу інформацію. Крім того, ми побачимо альтернативне рішення для підтримки таких важливих випадків використання, як аналітика та запобігання шахрайству.

Хоч те, що інформації альтернативи, які може запропонувати Google, все ще недостатньо, ясно одне — усі великі технологічні компанії, такі як Google, Apple, Facebook та інші, переглядають свою політику конфіденційності. Звичайно, на всі ці компанії діє зовнішній тиск. Але нас більше цікавить, як змінюється політика конфіденційності користувачів і який ефект це матиме.

Читайте Gizchina в Google News
Джерело
Поділитися з друзями

Головний редактор gizchina.com.ua.

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
Додати коментар:

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: