Недавній звіт стверджує, що WhatsApp подала позов до суду. Гігант соціальних мереж звинувачує уряд Індії у спробі потоптати конфіденційність користувачів. Деякі експерти кажуть, що це змусить Facebook порушити політику захисту конфіденційності. На думку інсайдерів, позов вимагає, щоб Верховний суд Делі постановив, що одне з положень нових норм порушує право на приватність у Конституції Індії. Зокрема, це пов’язано з тим, що цей регламент вимагає, щоб компанії із соціальних мереж підтверджували „першого ініціатора отримання інформації”, коли вона потрібна уряду.
Цей регламент вимагає, щоб WhatsApp викривав лише тих, кого перевірено звинувачують у неправомірних діях. Однак WhatsApp стверджує, що неможливо зробити це ізольовано. Оскільки WhatsApp використовує наскрізне шифрування, він повинен порушити процес шифрування для одержувачів інформації та “ініціаторів”.
Зараз ЗМІ не змогли самостійно підтвердити, що WhatsApp подала позов до суду. Крім того, немає вказівок щодо того, коли суд Індії перегляне позов. WhatsApp має майже 400 мільйонів користувачів в Індії.
Боротьба між урядом Індії та технологічними гігантами, включаючи Facebook, Alphabet (материнську компанію Google) та Twitter, загострюється. Цей позов є лише останньою справою частої боротьби технологічних гігантів на величезному індійському ринку.
Індійський уряд продовжує посилювати свої закони
Раніше цього тижня індійська поліція відвідала офіс Twitter. Відтоді напруженість була високою. Twitter стверджує, що уряд Індії маніпулятивний і не зовсім правдивий. Індійський уряд змушує технологічні компанії видаляти певні публічні коментарі. Ці коментарі в основному пов’язані з пандемією COVID-19.
В цей час WhatsApp, його материнська компанія Facebook, та її технологічні конкуренти інвестують значні інвестиції в Індію. Однак керівники великих технологічних компаній побоюються, що дедалі жорсткіші правила уряду Індії можуть поставити під загрозу перспективи цих інвестицій.
Нові правила також передбачають вимогу до великих компаній соціальних медіа призначати громадян Індії на ключові ролі, що відповідають за дотримання вимог видаляти вміст протягом 36 годин після видання правового наказу та встановлювати механізм реагування на скарги. Крім того, ці технологічні компанії також повинні використовувати автоматизовані процедури для видалення порнографічного вмісту. Facebook заявила, що погоджується з більшістю положень нових правил. Однак вона все ще намагається узгодити деякі аспекти. Twitter, який отримав найбільшу критику за те, що не видалив публікації урядових критиків, відмовився від коментарів.