Twitter запустить платну підписку за $ 2,99 на місяць

Представники соціальної мережі Twitter раніше підтвердили можливість платної підписки на платформі, яка відкриє доступ до додаткових функцій. Зараз дослідниця додатків Джейн Маньчун Вонг розкрила деякі подробиці щодо майбутнього сервісу. Згідно з повідомленнями, платна підписка буде називатися Twitter Blue і коштуватиме 2,99 долара на місяць.

Як і слід було очікувати, платна підписка відкриє доступ до додаткових функцій. На цей час ми знаємо про функцію скасування надсилання твітів, а також можливість організації твітів у колекції. Також можливо, що Twitter працює над багаторівневою моделлю підписки, в рамках якої можна буде отримати доступ до деяких інших преміумопцій. Чиновники соціальної мережі відмовились коментувати це питання.

Ми не можемо виключити можливість того, що Twitter об’єднає нову підписку з нещодавно придбаною послугою Scroll, яка за 5 доларів на місяць дозволяє користувачам переглядати вміст на партнерських сайтах без реклами. Разом із придбанням Scroll соціальна мережа оголосила про закриття Nuzzel, сервісу Scroll, який щодня надсилав користувачам огляди найкращих новин зі своїх стрічок у Twitter. Варто відзначити, що колишній генеральний директор Scroll Тоні Хейл, який зараз входить до групи розробників продуктів у Twitter, написав у своєму акаунті в день придбання Scroll, що послуга “інтегрується в підписки на Twitter пізніше цього року”. Це свідчить про те, що одним із преміумваріантів підписки на Twitter Blue буде можливість перегляду вмісту без реклами.

На цей час невідомо, коли платна підписка в соціальній мережі Twitter може стати доступною для користувачів платформи.

Розробники Twitter дотримуються нових правил iOS

З запуском iOS 14.5 нова політика конфіденційності Apple набула чинності — вимагати від розробників додатків iOS отримання явного дозволу від користувачів на збір даних для розміщення персоналізованої реклами. Одним з останніх, хто поповнив ряди програм, що відповідають новим правилам, став Twitter у версії iOS, в якому була пропозиція активувати функцію відстеження активності користувачів.

Компанія також надає посилання на пост підтримки у Twitter у довідковому центрі, що пояснює, чому потрібно запитувати дозвіл для відстеження активності користувачів. Також є посилання на поточну політику конфіденційності Apple і пояснення того, що відбувається, коли ви активуєте або деактивуєте цю опцію.

Попри незадоволення великих рекламодавців новою політикою Apple, вона користується популярністю серед звичайних користувачів. Деякі джерела говорять, що близько 96% користувачів iOS у США відмовляються активувати функцію відстеження. Схоже, рекламодавцям доведеться шукати нові способи збору даних для обслуговування користувачів за допомогою персоналізованої реклами.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Мене завжди цікавили IT-технології. І оскільки моя попередня багаторічна професійна діяльність (а це дизайн і додрукарська підготовка) неможлива без їх допомоги, то так вийшло, що всім, що було пов'язано з комп'ютерами (наприклад, збиранням і модернізацією "заліза", а також налаштуванням софта) мені завжди доводилося займатися самому.

Ну, а з появою в нашому житті гаджетів, сфера моїх інтересів розширилася й на них теж.

Люблю вивчати та аналізувати можливості різних пристроїв, і вже багато років, перш ніж придбати що-небудь нове, завжди дуже довго і ретельно вивчаю можливості кожної з потенційних моделей, проводжу досить тривалу і копітку роботу, читаю огляди, відгуки та порівняння.

Нагородою за витрачений час зазвичай є те, що найчастіше я дійсно отримую найкраще з того, що можна взяти в рамках запланованого мною бюджету.

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: