Цього року HarmonyOS перевищить “16% частку ринку”

Huawei проведе саміт партнерів HarmonyOS Connect у Шанхаї 18 травня. Згідно з повідомленнями, китайський виробник офіційно оголосить про бренд HarmonyOS Connect та стратегію екологічних каналів постачання. Окрім цього, Huawei запросить на захід багатьох партнерів, щоб вони поділились екологічними програмами HarmonyOS. Ряд постачальників обладнання, пов’язаних із галузевою ланкою HarmonyOS Connect, постачальників мікросхем, постачальників рішень та постачальників каналів зберуться в Шанхаї. Це перша поява HarmonyOS Connect з екопартнерами, і на це варто з нетерпінням чекати.

Згідно з повідомленнями керівників Huawei, її внутрішній системі потрібно якомога швидше перетнути “16% частку ринку”. Зокрема, метою компанії є те, що вона перетне цей показник до кінця цього року. Для будь-якої екосистеми, особливо такої складної, як операційна система, використання програмного забезпечення та частка ринку є основними факторами, які визначають, чи може вона вижити та досягти успіху.

Однак HarmonyOS розробляється приблизно від 5 до 7 років. У міру розвитку цієї операційної системи досягнення її цілей стає більш складним завданням. Ян Хайсон, віцепрезидент споживчого бізнесу Huawei та відділу штучного інтелекту, заявив в одному з інтерв’ю: “Щоб пройти дорогу, яку пройшли інші за п’ять років, знадобиться рік”.

З його заяви, Huawei не потребуватиме стільки часу для досягнення своїх цілей. На сьогодні ми не знаємо, чи є у компанії необхідна інфраструктура для досягнення цього. Huawei наголошує на “співпраці” в інших сферах для створення операційної системи. Для Huawei можлива взаємовигідна ситуація завдяки інтелектуальному інноваційному обладнанню та екосистемі розробника.

Багато пристроїв, що не належать Huawei, уже використовують HarmonyOS

Huawei потребує інших виробників для випуску продуктів з цією системою, якщо хоче досягти своїх цілей. Що ж, компанія вже має у своєму портфоліо деяких виробників. Минулого року Midea представила не менше 10 продуктів з HarmonyOS. Цього року піч для приготування їжі Midea стала першим екопристроєм HarmonyOS, який було виставлено в торговому центрі Huawei.

На виставці побутової техніки та побутової електроніки в Китаї в березні цього року такі бренди, як Haier, Shuaikang, Supor, Fangtai, Joyoung та інші бренди, також представили кілька продуктів разом із HarmonyOS. За словами чиновників, ця продукція з’явиться на ринку пізніше цього року.

За словами Huawei, HarmonyOS вимагає мінімального підключення, легких програм та пропонує безперервний взаємозв’язок. Він вважає, що саме через це інші партнери приєднуються до екосистеми. Крім того, Huawei вважає, що HarmonyOS допоможе виробникам обладнання покращити взаємодію з користувачем та ефективність доступу до послуг.

Читайте Gizchina в Google News
Джерело
Поділитися з друзями

Головний редактор gizchina.com.ua.

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
Додати коментар:

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: