Оновлення iOS 14.5 для користувачів iPhone поставляється з новою функцією відстеження додатків. Хоча користувачі вважатимуть цю функцію хорошою, розробники додатків будуть не дуже задоволені. Фактично, Facebook не схвалив цю систему з моменту її першого оголошення. Однак Apple не поступається і наполягає на тому, що користувачі повинні взяти все під свій контроль. Наразі ми вже маємо ранні звіти про переваги користувачів щодо цієї функції прозорості. Згідно з аналізом відстеження додатків Apple, з моменту офіційного випуску iOS 14.5 26 квітня, переважна більшість користувачів iPhone роблять вибір проти відстеження додатків.
Недавні дані аналітичної компанії Flurry стверджують, що лише 4% користувачів iPhone у США вирішують дозволити відстеження додатків після оновлення своїх пристроїв до iOS 14.5. Дані базуються на вибірковому опитуванні 2,5 мільйона активних користувачів мобільних телефонів щодня. Однак, коли обсяг вибірки збільшується до 5,3 млн, кількість користувачів (у всьому світі) збільшується до 12%.
З виходом iOS 14.5 додатки тепер повинні запитувати та отримувати дозвіл користувача перед тим, як отримати доступ до випадкового рекламного ідентифікатора пристрою. Це використовується для відстеження активності користувачів у додатку та на вебсайті. Користувачі можуть увімкнути або вимкнути можливість додатків запитувати їх відстеження. Однак в iOS 14.5 ця функція не активна за замовчуванням. Користувачам, які хочуть запобігти відстеженню додатків, доведеться активувати його вручну.
Крім того, Flurry стверджує, що з моменту випуску iOS 14.5 майже два тижні тому, рівень відстеження додатків був відносно стабільним. Спочатку він становив 4%, але швидко зріс приблизно до 12%. З тої пори у світі вона коливається між 11% – 13%. Однак у США рівень відстеження додатків коливається приблизно від 2% до 5%.
Facebook насуплюється на функцію відстеження додатків
Facebook жорстоко виступає проти функції відстеження додатків (ATT). Компанія вже надсилає повідомлення користувачам, в яких повідомляється, що якщо вони хочуть залишити Facebook та Instagram безплатно, то вони повинні дозволити відстеження. Схоже, ці настрої суперечать попередньому твердженню соціальної мережі про те, що ATT матиме “контрольований” вплив на свій бізнес і може навіть принести користь Facebook у довгостроковій перспективі.
Нічого не вказує на те, що Facebook або Instagram планують запустити платну версію програм. Незалежно від того, випустить Facebook платну версію цих додатків, ще належить з’ясувати. Однак функція відстеження додатків не така погана, як думають багато користувачів. Функція відстеження додатків повинна бачити діяльність користувачів у програмі. Це дозволить програмі надсилати конкретну або цільову рекламу користувачам. Таким чином, ви, ймовірно, отримаєте рекламу, яка здебільшого вас зацікавить. Важливо зазначити, що активація функції відстеження додатків не відніме рекламу. Це лише, ймовірно, призведе до того, що користувачі отримуватимуть «марну» рекламу, яка для них не буде цікавою.