Facebook робить відчайдушний крок – просить користувачів iOS використовувати Facebook БЕЗПЛАТНО

Apple офіційно випустила систему iOS 14.5, і це не є хорошою новиною для Facebook. Це пов’язано з тим, що система вимагає від розробників додатків отримання згоди користувачів перед їх відстежуванням. Попри те, що Facebook заперечував проти цього, у нього немає іншого вибору, як дотримуватися цього. З усім тим, Facebook не здається і буде робити все можливе, щоб отримати згоду користувачів.

Якщо ви працюєте на iOS 14.5 і відкрили програму Facebook або Instagram, ви побачите повідомлення що спливає. У цьому повідомленні Facebook пояснює, що iOS 14.5 вимагає від розробників отримання згоди користувачів перед відстеженням деяких даних пристрою для покращення доставлення оголошень. Компанія також заявляє, що користувачі отримають вигоду від цього збору даних з трьох аспектів. Помітно, ми можемо побачити другий пункт, де компанія каже: “Допоможіть зберегти Facebook безплатно”. Це також стосується програми Instagram.

Що це точно означає? Наразі ми не знаємо, але Facebook, очевидно, має план. Однак наразі немає жодних ознак того, що Facebook планує надати платну версію програми. З усім тим, якщо Facebook не може отримати дохід від розміщення цільової реклами, він отримає дохід якимось іншим способом.

Повідомлення-нагадування Facebook буде з’являтися протягом декількох тижнів

За даними компанії, це повідомлення з’явиться протягом найближчих кількох днів або тижнів. Це також стосується програми Instagram. Однак користувачі додатків Facebook можуть наразі не бачити цього повідомлення, що спливає. Бо це все є постійний бій між обома компаніями, і насправді вони суттєво критикували одне одного через це питання.

На думку Facebook, нові налаштування конфіденційності Apple “вб’ють” багато малих підприємств. Це тому, що він більше не зможе розміщувати цільову рекламу для цих підприємств. Багато з цих підприємств покладаються на рекламу в Facebook для зростання. У своєму повідомленні в блозі компанія стверджує, що: «Нова інформація про нагадування Apple показує, що вона забороняє персоналізовану рекламу та конфіденційність, але насправді ми можемо мати й те, і інше ».

Раніше більшість конфліктів між великими компаніями щодо коригування політики платформи не мали нічого спільного зі споживачами. Однак, надсилаючи нагадування користувачам, мільярди користувачів Facebook були змушені брати безпосередню участь у складній публічній боротьбі компанії та Apple зі змінами налаштувань конфіденційності.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Мене завжди цікавили IT-технології. І оскільки моя попередня багаторічна професійна діяльність (а це дизайн і додрукарська підготовка) неможлива без їх допомоги, то так вийшло, що всім, що було пов'язано з комп'ютерами (наприклад, збиранням і модернізацією "заліза", а також налаштуванням софта) мені завжди доводилося займатися самому.

Ну, а з появою в нашому житті гаджетів, сфера моїх інтересів розширилася й на них теж.

Люблю вивчати та аналізувати можливості різних пристроїв, і вже багато років, перш ніж придбати що-небудь нове, завжди дуже довго і ретельно вивчаю можливості кожної з потенційних моделей, проводжу досить тривалу і копітку роботу, читаю огляди, відгуки та порівняння.

Нагородою за витрачений час зазвичай є те, що найчастіше я дійсно отримую найкраще з того, що можна взяти в рамках запланованого мною бюджету.

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: