Facebook робить відчайдушний крок – просить користувачів iOS використовувати Facebook БЕЗПЛАТНО

Apple офіційно випустила систему iOS 14.5, і це не є хорошою новиною для Facebook. Це пов’язано з тим, що система вимагає від розробників додатків отримання згоди користувачів перед їх відстежуванням. Попри те, що Facebook заперечував проти цього, у нього немає іншого вибору, як дотримуватися цього. З усім тим, Facebook не здається і буде робити все можливе, щоб отримати згоду користувачів.

Facebook робить відчайдушний крок - просить користувачів iOS використовувати Facebook БЕЗПЛАТНО

Якщо ви працюєте на iOS 14.5 і відкрили програму Facebook або Instagram, ви побачите повідомлення що спливає. У цьому повідомленні Facebook пояснює, що iOS 14.5 вимагає від розробників отримання згоди користувачів перед відстеженням деяких даних пристрою для покращення доставлення оголошень. Компанія також заявляє, що користувачі отримають вигоду від цього збору даних з трьох аспектів. Помітно, ми можемо побачити другий пункт, де компанія каже: “Допоможіть зберегти Facebook безплатно”. Це також стосується програми Instagram.

Що це точно означає? Наразі ми не знаємо, але Facebook, очевидно, має план. Однак наразі немає жодних ознак того, що Facebook планує надати платну версію програми. З усім тим, якщо Facebook не може отримати дохід від розміщення цільової реклами, він отримає дохід якимось іншим способом.

Повідомлення-нагадування Facebook буде з’являтися протягом декількох тижнів

За даними компанії, це повідомлення з’явиться протягом найближчих кількох днів або тижнів. Це також стосується програми Instagram. Однак користувачі додатків Facebook можуть наразі не бачити цього повідомлення, що спливає. Бо це все є постійний бій між обома компаніями, і насправді вони суттєво критикували одне одного через це питання.

На думку Facebook, нові налаштування конфіденційності Apple “вб’ють” багато малих підприємств. Це тому, що він більше не зможе розміщувати цільову рекламу для цих підприємств. Багато з цих підприємств покладаються на рекламу в Facebook для зростання. У своєму повідомленні в блозі компанія стверджує, що: «Нова інформація про нагадування Apple показує, що вона забороняє персоналізовану рекламу та конфіденційність, але насправді ми можемо мати й те, і інше ».

Раніше більшість конфліктів між великими компаніями щодо коригування політики платформи не мали нічого спільного зі споживачами. Однак, надсилаючи нагадування користувачам, мільярди користувачів Facebook були змушені брати безпосередню участь у складній публічній боротьбі компанії та Apple зі змінами налаштувань конфіденційності.

Джерело
Поділитися з друзями
Федір Бубнов

Головний редактор gizchina.com.ua.

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua
Додати коментар:

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: