Компанія Huawei та Chanel, французький розкішний будинок моди, виступили в суді через питання логотипу. Французька модна марка вважає, що новий логотип комп’ютерного обладнання Huawei дуже схожий на його давній логотип. Однак Генеральний суд Європейського Союзу сьогодні вирішив, що новий логотип Huawei для своїх комп’ютерних апаратних продуктів не вплине на Chanel. Суд вважає, що ніхто не буде плутати новий логотип Huawei з логотипом Chanel
Це означає, що позов Chanel щодо захисту свого логотипу тимчасово закінчився безрезультатно. Chanel вважає, що логотип, який Huawei застосував до свого комп’ютерного обладнання в ЄС, занадто схожий на його логотип.
Сьогодні Генеральний суд Європейського Союзу в Люксембурзі вирішив: «Спірні торгові марки мають деяку подібність, але їх зовнішній вигляд сильно відрізняється. Особливо варто зазначити, що крива торгової марки Chanel є більш округлою, лінії товщі, а напрямок горизонтальним. Тоді як напрямок торгової марки Huawei вертикальний “.
У 2017 році Huawei подала заявку на захист торгової марки ЄС для свого логотипу, що використовується для комп’ютерного обладнання. Проти цього кроку виступила Chanel, заявивши, що “два переплетені півкільця” (логотип Huawei) схожі на захищений логотип. Логотип Chanel відомий завдяки своїй косметиці, парфумерії та одягу.
Щодо рішення суду сьогодні, офіційного коментаря від Chanel немає. Що стосується рішення, Chanel має право на апеляцію. У 2019 році Бюро інтелектуальної власності Європейського Союзу (IPO) відхилило виклик Chanel, заявивши, що не існує ризику плутанини між двома логотипами.
Huawei реєструє торгову марку HUAWEI COMBO
Huawei подала заявку на нову реєстрацію торгової марки HUAWEI COMBO 14 квітня компанія. Станом на сьогодні статус статусу торгової марки “обробляється”. Фраза “Combo” здається близькою до того, що використовуватиме автомобіль. У Opel Automobile вже є автомобіль Combo, який датується 2011 роком. Ми не знаємо, чи планує він використовувати цей “COMBO” для своєї лінійки автомобілів.
З усім тим, китайський виробник категорично заявив, що не буде робити машини. Однак він буде виготовляти компоненти, які знадобляться компаніям, що займаються розумними автомобілями. Компанія заявляє, що не буде конкурувати з такими, як Xiaomi та Baidu, які хочуть робити машини. Швидше, він буде співпрацювати з ними, щоб випустити ідеальні розумні машини на ринок.