Згідно з повідомленнями, внутрішнє джерело показує, що Facebook планує випустити серію нових продуктів “соціального аудіо”. Сюди входить продукт, подібний до соціальної платформи Clubhouse Voice . Гігант соціальних медіа також розробить ще один продукт спільно з Spotify. Крім того, він планує розробити інструмент виявлення та розповсюдження подкастів. Однак не всі товари будуть доступні найближчим часом.
Найближчі продукти Facebook
- На початку пандемії була гостра потреба у платформах для відеоконференцій. Facebook запустив продукт для відеоконференцій під назвою Rooms рік тому. Однак зараз компанія планує випустити чисто голосову версію Rooms.
- Facebook також готується до запуску продукту, подібного до Clubhouse. Цей продукт дозволить людям приєднуватися до різних груп та взаємодіяти з ораторами на віртуальній сцені.
- Користувачі Facebook тепер можуть розміщувати текстові, графічні та відеоповідомлення на Newsfeed. Компанія також готується до запуску аналогічної функції голосового повідомлення.
- Протягом останніх кількох років Spotify інвестує значні кошти в подкастинг. Facebook випустить продукт для виявлення подкастів, який цього разу зв’язується із сервісом. Неясно, чи має Facebook інші плани, крім позначення вмісту подкастів та надання користувачам доступу до Spotify.
Згідно з повідомленнями, ці продукти можуть бути недоступні до кінця весни цього року. Фактично, бета-версія буде недоступна до того часу.
Генеральний директор Facebook завжди любив діяльність Clubhouse
У будь-якому випадку, ці плани випуску нових продуктів показують, що генеральний директор Facebook Марк Цукерберг твердо вірить, що його користувачі готові використовувати відео та голос як важливий спосіб зв’язку між собою. Насправді він не єдиний керівник технічного гіганта, який останнім часом оптимістично оцінює цю концепцію: Twitter готовий випустити Spaces – продукт, подібний до Clubhouse. Apple також може запустити новий продукт підписки на підкасти не раніше як у вівторок, коли відбудеться запуск нового продукту.
Цукерберг чітко висловив зацікавленість у Clubhouse. Ця голосова соціальна послуга була випущена на початку пандемії та швидко зросла минулого року. Цукерберг багато разів користувався цією послугою, і одного разу з’явився разом із генеральним директором Spotify Даніелем Еком. Водночас оцінка Clubhouse останнім часом також швидко зростає. Всього кілька місяців тому, після завершення фінансування в $ 1 млрд, вона оголосила новий раунд фінансування з оцінкою $ 4 млрд.