Clubhouse – це аудіододаток для чату, який зараз є сенсацією у просторі соціальних мереж. Протягом останніх кількох місяців більшість популярних додатків у соціальних мережах вже хочуть функцію, схожу на Clubhouse. Оскільки додаток продовжує набирати більше користувачів, увага до нього продовжує зростати. Згідно з недавньою доповіддю, дані близько 1,3 мільйона користувачів Clubhouse потрапили в Інтернет. Деталі витоку включають ідентифікатор, ім’я, URL-адресу фотографії, ім’я користувача Twitter, ім’я користувача Instagram, кількість підписників, дату створення облікового запису та іншу приватну інформацію. Однак наскільки ця інформація правдива?
Згідно з офіційною заявою Clubhouse, ця інформація є неправдивою та оманливою. Компанія стверджує, що дані у звіті – це загальнодоступна інформація про додаток Clubhouse. Це означає, що кожен може отримати доступ до цієї інформації через додаток або його API. Це не означає, що аудіопрограму зламали.
Те саме джерело також стверджувало, що 500 мільйонів приватних даних користувачів LinkedIn просочилися. Однак Microsoft рішуче заперечує цей звіт. Коли є витік, компанія навряд чи може заперечити цей факт. Це пов’язано з тим, що наявна інформація підкаже, чи справді це витік інформації чи ні. У цьому випадку наявна інформація в Інтернеті не є витоком інформації. Швидше, це частина публічної інформації, до якої може отримати доступ кожен. Звичайно, це залежить від налаштувань користувача.
Slack також скопіює роботу Clubhouse
За час свого існування Clubhouse має понад 8 мільйонів завантажень по всьому світу. На цей момент робота цього додатка є новою тенденцією для гігантів соціальних мереж. На сьогодні такі, як Facebook, Telegram, Twitter, Mi Talk (Xiaomi), TikTok та Instagram, вже мають або працюють над своєю версією Clubhouse.
Згідно з недавньою доповіддю, багатоцільовий додаток Slack також скопіює роботу Clubhouse. Clubhouse – це аудіочат, де учасники запрошують інших приєднатися до бесіди. За словами генерального директора Slack Стюарта Баттерфілда, зараз працює служба, схожа на Clubhouse. Цю інформацію він розкрив у чаті з колишнім репортером та венчурним капіталістом Джошем Констіном.
Зі свого боку, Clubhouse також вдосконалює свої послуги, щоб не відставати від конкуренції. На цей момент компанія має лише вебверсію. Однак вона працює над версією на Android. Цей додаток з’явиться через “пару місяців”.