Між Facebook та Apple тривала сутичка. Ці компанії суперечать з багатьох причин, але домінування, безумовно, одна з них. Простіше кажучи, обидві компанії домінують по-різному. Apple має грошове домінування, щоб випередити конкурентів. Компанія також має деякі ринки, такі як ринок США, де це “Кінг-Конг”. Facebook він домінує у соціальному Інтернет-просторі. Будь то Facebook, Instagram чи WhatsApp, майже кожен має певний зв’язок із Facebook.
Однак генеральний директор Apple Тім Кук нещодавно виступив у підкасті, який вела Кара Свішер у The New York Times. Він вважає, що ринку потрібно більше мереж соціальних медіа. Його зауваження спрямовані на конкуренцію між Apple та соціальним гігантом Facebook. Фокус суперечності полягає в тому, що майбутнє оновлення конфіденційності iPhone може сильно послабити майбутню прибутковість Facebook.
У понеділок Кук сказав у своєму подкасті: «Я думаю, чим більше платформ соціальних мереж, тим краще. Людям краще мати більше соціальних мереж, ніж менше ”.
Наскільки Тім Кук щирий?
Без сумніву, Кук правий, завжди краще мати у всьому декілька. Однак Кук не буде закликати кількох учасників основного бізнесу Apple, чи не так? Звичайно, ні. Apple не має соціального бізнесу, тому йому легко призивати до нових соціальних мереж. Таким чином, хоча домінування Facebook у просторі соціальних мереж дратує Кука, домінування Apple на деяких ринках смартфонів цього не робить.
Хоча Тім Кук безпосередньо не згадав ім’я Facebook, дві компанії брали участь у шестимісячних неодноразових дискусіях щодо оновлення iPhone, яке планується запустити цієї весни. Це оновлення вимагатиме від розробників додатків отримання дозволу користувача на збір даних для цільової реклами та дозволу користувачам відмовитися від такого відстеження.
Для Facebook ця зміна політики може означати, що його дохід від реклами значно зменшиться. Зрештою, велика частина рекламних доходів Facebook отримується за допомогою цих даних користувачів. У зв’язку з цим Facebook широко і відверто висловив свої критичні погляди, і він вважає, що Apple використовує це для досягнення власного домінування в галузі.
У відповідь на думки Apple заявила, що Facebook не поважає конфіденційність користувачів.
Після удару Facebook Apple відклала запуск оновлення конфіденційності. Спочатку це оновлення планувалося здійснити у вересні минулого року, а потім воно було впроваджене до початку квітня цього року.
У січні цього року деякі ЗМІ повідомляли, що Facebook також готується подати антимонопольний позов проти Apple через цю зміну політики. Причиною, зазначеною Facebook, є те, що Apple вимагає, щоб розробники додатків дотримувались правил, які з’являються в App Store (наприклад, ви можете не розміщувати цільову рекламу), але власні програми Apple не повинні дотримуватися тих самих правил. У зв’язку з цим Тім Кук сказав, що він не звертає уваги на бізнес Facebook, тому важко оцінити вплив політики конфіденційності Apple на Facebook.