YouTube почав приховувати лічильник антипатій

YouTube – це найбільший у світі сервіс потокового відео, де кожен може знайти вміст на свій смак. Однак зробити це скоро стане набагато складніше – вся вина в новій суперечливій функції, яка дозволяє авторам приховувати лічильник антипатій під своїми відео (очевидно, не найуспішнішими).

Раніше була подібна можливість, але водночас лічильник вподобань був прихований, повністю знеособивши рейтинг відео для глядачів. Але тепер, коли функція буде розширена на весь YouTube, визначити якість запущеного відео перед переглядом стане набагато складніше. Раніше було достатньо поглянути на співвідношення симпатій / антипатій, яке, безсумнівно, буде однобічно приховано авторами поганого контенту.

 

У відповідь на відгуки авторів щодо благополуччя та цілеспрямованих кампаній, що не подобаються, ми тестуємо кілька нових дизайнів, які не відображають загальну кількість антипатій. Якщо ви берете участь у цьому невеликому експерименті, ви можете помітити один із цих проектів найближчими тижнями.
Творці, ви все одно зможете побачити точну кількість оцінок “подобається” та “не подобається” у YouTube Studio. Якщо ви перебуваєте в експерименті, глядачі можуть досі сподобатися або не сподобатися відео, щоб поділитися відгуками з творцями та допомогти налаштувати рекомендації, які ви бачите на YouTube.

Google зробить рекламу на YouTube майже неминучою

Багато, напевно, помічали, наскільки агресивною та настирливою стала реклама на YouTube за останні рік-два. І, судячи з нещодавно оновленої політики користування послугою, незабаром вона стане ще більш поширеною. Відповідно до нової політики, зараз жодне відео на YouTube не буде вільним від реклами; навіть якщо автор відео відмовився брати участь у партнерській програмі сервісу; і, відповідно, прибуток від переглядів. Звичайно, це викликало сум’яття не лише у глядачів; а також самих ютуберів, оскільки раніше реклама могла відображатися лише у цих відео; автори яких монетизують свої канали.

Google пояснює це необхідністю «постійних інвестицій для розвитку YouTube»; це означає, що всі гроші, зароблені за такий вид реклами, надходитимуть виключно Google. Зміни вже набули чинності в США; а з середини 2021 року вони почнуть діяти по всьому світу.

 

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Мене завжди цікавили IT-технології. І оскільки моя попередня багаторічна професійна діяльність (а це дизайн і додрукарська підготовка) неможлива без їх допомоги, то так вийшло, що всім, що було пов'язано з комп'ютерами (наприклад, збиранням і модернізацією "заліза", а також налаштуванням софта) мені завжди доводилося займатися самому.

Ну, а з появою в нашому житті гаджетів, сфера моїх інтересів розширилася й на них теж.

Люблю вивчати та аналізувати можливості різних пристроїв, і вже багато років, перш ніж придбати що-небудь нове, завжди дуже довго і ретельно вивчаю можливості кожної з потенційних моделей, проводжу досить тривалу і копітку роботу, читаю огляди, відгуки та порівняння.

Нагородою за витрачений час зазвичай є те, що найчастіше я дійсно отримую найкраще з того, що можна взяти в рамках запланованого мною бюджету.

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: