Експерти аналітичної компанії Strategy Analytics підбили підсумки 2020 року на ринку носимих електронних пристроїв. За їх підрахунками, це був перший рік, коли продажі перевищили півмільярда одиниць. Точніше, за рік було продано 527 мільйонів пристроїв.
За даними аналітиків, якщо темпи зростання продовжуватимуться, до кінця десятиліття продажі пристроїв, що носяться, перевищать 2 мільярди одиниць на рік, перевищуючи продажі смартфонів.
Основні категорії – це навушники, розумні годинники та браслети. На них припадає 98% продажів. Водночас частка навушників зросла з 53% до 62% порівняно з 2019 роком, тоді як частка пристроїв, що носяться на зап’ясті, зменшилася з 44% до 36%. Неважко підрахувати, що частка всіх інших пристроїв за рік зменшилася з 3% до 2%.
Ніл Моустон, виконавчий директор Strategy Analytics, додав: “Якщо поточні тенденції зростання збережуться, глобальний об’єм продажів перевищить 2 мільярди одиниць і перевищить продажі смартфонів до кінця десятиліття. Носіння можна носити практично на будь-якій ділянці тіла, від голови до ніг. Наприклад, розумні окуляри для доповненої реальності, розумні кільця з біосенсорами або розумні кросівки з моніторами забруднення. Потенціал для майбутнього зростання носіїв величезний “.
Експерти Strategy Analytics назвали компанію, яка цього року замінить Huawei серед трьох найкращих виробників смартфонів
Окремими новинами, Strategy Analytics вважає, що цього року відбудуться зміни у трійці найкращих виробників смартфонів. Huawei, який посідає третє місце в 2020 році, замінить інший китайський виробник.
Згідно з прогнозом Strategy Analytics, за рік буде відправлено 1,38 мільярда пристроїв. Це на 6,5% більше, ніж у 2020 році. Аналітики пов’язують свої надії на зростання головним чином із покращенням економічної ситуації; в міру ослаблення пандемії COVID-19 та переходу до моделей із підтримкою 5G.
В результаті перші два місця збережуть Samsung і Apple, а третє – Xiaomi. Аналітики зазначають, що на регіональних ринках розподіл місць може сильно відрізнятися від світового. Отже, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні Vivo, Xiaomi та OPPO увійдуть до трійки лідерів; а в Африці та на Близькому Сході Transsion буде найбільшим постачальником, друге місце посяде Samsung, а третє – Xiaomi. На західноєвропейських ринках Xiaomi також буде третім, поступаючись Apple і Samsung.