Google був у центрі кількох суперечок, особливо щодо обробки даних користувачів. Нещодавно з’являлися повідомлення про те, що навіть якщо ви переглядаєте в “режимі анонімного перегляду”, браузер Google Chrome все одно буде таємно збирати велику кількість даних. Вся ідея «режиму анонімного перегляду» полягає у тому, щоб не дати Google збирати ваші дані. В цей час існує позов, який Google намагався заблокувати. Однак нещодавній звіт показує, що зусилля Google заблокувати позов були марними, і йому доведеться заперечити.
Згідно з повідомленнями, споживачі подали позов у формі колективної позовної заяви, стверджуючи, що навіть якщо вони вимкнуть функцію збору даних браузера Chrome, інші інструменти Google, що використовуються сайтом, збиратимуть їх особисту інформацію. У п’ятницю федеральний суддя відхилив первинний запит департаменту “Алфавіт” про відкликання справи.
Google зобов’язується обмежити використання файлів cookie на сторонніх вебсайтах для захисту конфіденційності користувачів. Він розробить API під назвою Федеративне навчання когорт (FLoC), який, як очікується, замінить файли cookie у браузері Chrome.
Крім того, Google давно не хотів додавати ярлики конфіденційності до своїх додатків для iOS. Фактично, він не оновив серію додатків для iOS до початку цього місяця. Тести Facebook показують, що після вимкнення функції відстеження особистої інформації дохід від реклами впав на 50%. Якщо Google також дотримуватиметься функції маркування конфіденційності Apple, можливо, її дохід від реклами значно зменшиться.
Google заявляє, що припинить відстежувати користувачів за допомогою файлів cookie
Скільки разів ви заходили на вебсайт і отримували оперативне повідомлення з проханням увімкнути файли cookie? Ну, це скоро зміниться відповідно до нового оголошення від Google. Пару днів тому пошуковий гігант оголосив, що припинить відстежувати користувачів під час прокрутки вебсторінок. Це робиться роками завдяки так званим файлам cookie. Крім того, компанія пообіцяла не розробляти та не використовувати альтернативу файлам cookie, як тільки це виключить використання сторонніх файлів cookie.
Це хороша новина для багатьох людей, але вона не заважає Google використовувати первинну інформацію. Ця інформація збирається безпосередньо у користувачів, коли вони відвідують вебсайти та служби, що контролюються Google. До того, смерть печива не означає багато. Це не скоротить механізм Google для ідентифікації жителів Інтернету та розміщення реклами. Поки що це залишиться так, як є. Google Ads залишається тут, і компанії все ще потрібен розумний спосіб підтримувати свою екосистему.
Кінець файлів cookie означає прощання з початковою главою в Інтернеті. Тим, хто нещодавно попрощався з Flash Player, настав час попрощатися з іншим «персонажем», який був частиною нашої повсякденної навігації в Інтернеті.