Зараз Instagram працює над власним клоном Clubhouse

Клубний дім стає дуже цікавим і останньою тенденцією для власників соціальних додатків. Здається, кожен хоче мати власну версію Clubhouse. Такі, як Twitter, Mi Talk (Xiaomi) та TikTok вже мають або працюють над своєю версією TikTok. Тепер черга Facebook. За словами Алессандро Палуцці, Facebook працює над клоном Clubhouse для своєї програми Instagram.

Зараз Instagram працює над власним клоном Clubhouse

Facebook працює над програмою аудіочату Clubhouse в Instagram, де має високий доступ до знаменитостей та впливових людей. Clubhouse - це послуга лише для запрошень, де користувачі можуть слухати бесіди, інтерв’ю та дискусії. Обговорення відбуваються між конкретними людьми, тоді як інші запрошені просто слухають. За словами Алессандро, Instagram також працює над шифруванням End to End для своєї служби чату. Це не має жодних стосунків зі своїми аудіочатами. Останнім часом у Facebook виникає багато питань щодо конфіденційності. Це допоможе розібратися з деякими з цих питань.

Зараз Instagram працює над власним клоном Clubhouse

Власник TikTok працює над власною версією Clubhouse

За словами джерела з посиланням на інформаційне агентство Reuters, ByteDance, відомий своєю соціальною мережею TikTok, готує конкурента додатку Clubhouse. Reuters посилається на своїх інсайдерів, знайомих із ситуацією.

Нагадаємо, що оригінальна програма Clubhouse у Китаї була заборонена на початку лютого, і після цього багато місцевих компаній вирішили зробити альтернативу. Раніше про це повідомляв Xiaomi, а зараз щось подібне готується на ByteDance. Як повідомляється, проєкт все ще перебуває на початковій стадії впровадження, але, враховуючи досвід розробників, компанія зможе завершити роботу над додатком досить швидко. Сама ByteDance ще не коментувала ці чутки.

Mi Talk: Xiaomi запускає свій клубний клуб для Android та iPhone

Xiaomi вчинила дивні дії щодо своєї служби зв'язку Xiaomi Mi Talk. Всього через тиждень після офіційного закриття месенджер знову відроджується, але в іншій формі.
У день закриття месенджера генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь розпочав дискусію з послідовниками на Weibo. Зараз 140 мільйонів прочитали тему, а 130 мільйонів взяли участь у дискусії. Під час обговорення топменеджер згадав, що компанія планує запустити новий інтерактивний додаток у 2021 році. Увечері 26 лютого команда Xiaomi Mi Talk зробила цікаву заяву: "Mi Talk, починай спочатку", а тепер месенджер запускається знову, але в оновленому вигляді. Як повідомляється, послуга тепер є голосовим чатом для професіоналів. Насправді Xiaomi створює свого конкурента соціальній мережі Clubhouse, яка останнім часом набула вибухової популярності.

Це буде абсолютно новий продукт - не планується передавати рахунки та дані з оригінального месенджера. Спочатку невелика кількість користувачів отримає запрошення на закрите тестування. Інші зможуть зареєструватися і чекати запрошення.

Версії для Android та iOS вже готові. У китайському магазині додатків нова послуга Xiaomi з’явилася в день офіційного закриття Mi Talk, але вона все ще знаходиться на початковій стадії розробки і доступна лише тим, хто має не тільки запрошення, але і зареєстрований мобільний телефон працівника Xiaomi.

Зараз Instagram працює над власним клоном Clubhouse

Twitter додає Spaces на Android у світлі популярності Clubhouse

Наразі Twitter Spaces залишався лише на iOS разом із безліччю ексклюзивних функцій, таких як голосові твіти. Однак ця функція вже потрапила до рук багатьох користувачів, хоча, за даними Twitter, вона перебуває лише у "тестовому режимі". Таким же чином, здається, ця функція зараз охоплює деяких користувачів Android. Попри тестування «бета-версії», Twitter, здається, передає цю функцію випадковим чином деяким користувачам. Користувачі спеціально повідомили, що ця функція працює для них після встановлення конкретної бета-версії програми Twitter.

Зараз Instagram працює над власним клоном Clubhouse

Оскільки випуск для Android ще не доступний для стабільної версії; можна з упевненістю сказати, що ця функція все ще перебуває на початковій стадії. Згідно з висвітленням поліції Android, підписи в цій бета-версії дещо сумбурні. До того, ви не можете розпочати власний простір, лише приєднуватися до просторів інших, що трохи дивно. Попри грубий стан цієї функції, приємно бачити, що Twitter близький до випуску дійсної альтернативи Clubhouse для своїх завзятих користувачів.

Наразі Clubhouse доступний лише для тих, хто отримає запрошення. Наразі це обмежує кількість користувачів на платформі. Великі гіганти технологій починають пропонувати свої альтернативи. З цієї причини вважаємо, що Clubhouse повинен бути доступним для широкої громадськості дуже скоро. Зрештою, одна з цих великих компаній може легко "з'їсти" користувачів Clubhouse, якщо їй вдається поставити надійний і кращий додаток.

Джерело
Поділитися з друзями
Федір Бубнов

Головний редактор gizchina.com.ua.

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua
Додати коментар:

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: