Clubhouse, соціальна аудіопрограма, накопичила понад 8 мільйонів глобальних завантажень, перебуваючи в режимі попереднього запуску, лише для запрошень. Це дивовижна віха, про яку повідомляє фірма мобільних даних та аналітики App Annie. За підрахунками, Clubhouse з 1 лютого 2021 р. Виріс із понад 3,5 млн. Завантажень у глобальному масштабі та до 16 лютого 2021 р. Досяг 8,1 млн. Це зростання пояснюється кількома гучними виступами гостей. До нього входить засновник Tesla і SpaceX Ілон Маск. Навіть сьогодні на платформі присутній генеральний директор Facebook Марк Цукерберг.
За даними App Annie, 2,6 мільйона загальних глобальних завантажень відбулося в США. Це, безумовно, показує, як додаток досягає глобальної привабливості.
Хоча ці оцінки вражають, Clubhouse офіційно не повідомляє загальну кількість завантажень чи зареєстрованих користувачів. Однак генеральний директор Пол Девісон заявив у січні, що додаток виріс до 2 мільйонів активних користувачів щотижня. Очевидно, показник активного користувача та загальна кількість зареєстрованих користувачів може бути вищим за звіт App Annie.
За іншими підрахунками, кількість зареєстрованих користувачів програми становить від 6 до 10 мільйонів. На жаль, Clubhouse заявив, що не публікує номери користувачів. Отже, якщо компанія не задумається про зміни, ми ніколи не матимемо їх офіційних номерів.
Завантаження не означає зареєстрованих користувачів, але додаток Clubhouse може бути винятком
Варто зазначити, що показники встановлення програми не є дійсним способом оцінки кількості активних користувачів, або в такому випадку зареєстрованих. Зрештою, можна завантажити програму, а потім ніколи не відкривати її та не реєструватись. Однак у випадку з Clubhouse ці дві цифри можуть бути близькими. Зрештою, із системою лише для запрошень кожен, хто отримує або запитує запрошення, напевно зацікавлений у підписанні та спробі програми. Додаток не є загальнодоступним, тому кожен, хто отримує додаток, має запрошення від Clubhouse або прагне отримати його.
Крім того, у звіті зазначається, що явище Clubhouse має величезний вплив на більшу екосистему додатків. Місцеві конкуренти Clubhouse, які пропонують власний досвід соціального аудіо, завантажили за останні дні. Список включає такі програми, як Dizhua, Tiya та Yalla. Ці програми завойовують користувачів у Китаї, США, Єгипті, Саудівській Аравії та Туреччині. Наприклад, Dizhua має 174 000 завантажень, Tiya – 6 мільйонів, а Yalla – 34,5 мільйона. Цікаво, що Ялла існує з 2016 року, але поштовх отримує лише зараз, коли додаток Clubhouse стає популярним.
Наскільки це зростання є стійким?
Наразі велике питання полягає в тому, наскільки це зростання є стійким. За словами Скептиків, Clubhouse піддається тим, хто схильний домінувати в розмовах, довго розмовляючи. Багато його розмов просто нудні, що додаток надає перевагу “культурі суєти”. Деякі дивуються, наскільки добре пройдуть соціальні аудіопрограми, коли світ знову відкриє пандемію після COVID. Особливо, коли великі події починають повторюватися знову.