У 2020 році для будь-якого бізнесу було героїзмом підтримувати бізнес. І якщо великі компанії втрачали гроші, то малі фірми закривали двері. Те саме стосується індустрії смартфонів. Загальний ринок смартфонів впав на 15% у порівнянні з попереднім роком. Тож цілком логічно знати, що майже у всіх найбільших виробників смартфонів кількість зменшилась.
Лише у другій половині 2020 року ми почали спостерігати ознаки відновлення ринку. Завдяки хорошим характеристикам топових моделей Apple і Samsung ринок почав відновлюватися. Все це було добре видно на американському ринку смартфонів.
Вчора CounterPoint представив черговий звіт про цей ринок. І виявляється, OnePlus – єдина компанія, яка мала позитивні темпи зростання.
За даними дослідницької компанії, OnePlus змогла збільшити свою присутність каналу та загальний розмір з невеликої бази 163% YoY. Хоча два основні гравці – Apple і Samsung – не надали детальних даних про свою продуктивність, очевидно одне — вони не працювали.
Однак OnePlus міг виграти цю гонку, і вона була реалізована в основному завдяки тісній співпраці з операторами. Як вам слід було знати, він давно має стосунки з T-Mobile. OnePlus об’єднався з T-Mobile ще у 2018 році, випустивши OnePlus 6T. І він продовжує випускати нові пристрої в Sprint починаючи з 2019 року.
До того, коріння досягло Verizon у 2020 році з OnePlus 8 UW. Однак T-Mobile продовжує залишатися найбільшим джерелом продажів для OnePlus.
Ще одним фактором успіху OnePlus на американському ринку смартфонів є те, що ця компанія почала надавати пристрої не преміумкласу. Але багато хто знає цю марку, хоча її висококласні моделі. А на картині підвищених цін на iPhone 12 і Samsung Galaxy S20 смартфон OnePlus виглядає досить привабливо.
Однак слід зазначити, що на американському ринку смартфонів OnePlus все ще залишається невеликим виробником, попри сильне зростання у 2020 році.