Китайці знають краще, і вони намагаються триматися за своє, дивлячись всередину. Останнім часом американська заборона поширюється на різні китайські компанії. Спочатку це були Huawei та ZTE, тепер це Xiaomi. Це лише питання часу, коли більше китайських компаній приєднаються до списку заборонених.
З цією метою китайські компанії намагаються якомога більше уникати американських технологій. Зараз понад 80 китайських компаній, включаючи Huawei та Xiaomi, працюють разом для вдосконалення китайської чіп-індустрії. Згідно з нещодавніми повідомленнями, Huawei та Honor будуть протегувати Visionox (китайська компанія з виробництва дисплеїв) цього року.
За інформацією ланцюжка постачання Huawei, Visionox отримає великі замовлення AMOLED від Huawei та Honor цього року. Для Huawei він замовить понад 5 мільйонів дисплейних панелей. Honor n його частина дозволить замовити понад 10 мільйонів одиниць.
Компанія досить інноваційна і має кілька першочергових значень у назві. Перший дисплей з екранною камерою на ZTE Axon 20 – від Visionox. Крім того, дисплей з найвищою у світі частотою оновлення (144 Гц) також від Visionox. Ця компанія також має перший у цій галузі гіперболоїдний гнучкий екран для розумних годинників. Наразі в ланцюзі постачання є такі, як Xiaomi, ZTE, Huami, LG, Oppo, Motorola та інші.
Крім того, 29 січня Visionox (002387) відповів на запитання інвесторів на публічній платформі, сказавши, що продукція AMOLED, яку виробляє та продає компанія, широко використовується споживачами першої лінії.
Visionox ще має пройти довгий шлях
Китайські виробники OLED-панелей намагаються наздогнати південнокорейських виробників, таких як Samsung та LG. Наразі Samsung все ще випереджає китайських виробників на багато років. Однак ми всі знаємо, що сталося з ринком РК-панелей. Китайці захопили ринок, що змусило корейців кинути робити ЖК-панелі. Китайські виробники OLED-панелей, такі як BOE та Visionox, постійно зростають.
Згідно з повідомленнями, у другій половині 2019 року замовлення Xiaomi на Visionox становлять понад 1 млрд юанів (142,5 млн доларів). Крім того, останній звіт стверджує, що замовлення Huawei сягнуть 2,5 мільярда юанів (350 мільйонів доларів), це дуже багато. Представник продажів Visionox заявив, що замовлення дисплеїв компанії лише для Huawei перевищить 6 млрд. (855 млн. Доларів) у 2021 році. Відтоді Visionox анонсувала свою першу технологію екранних камер. ZTE – перша компанія, яка використовує цю технологію, але незабаром за нею підуть і інші провідні бренди.