Samsung доклала неабияких зусиль для консолідації складних смартфонів. Поки що бренд тримає цей сегмент під прицілом завдяки хорошим продажам Galaxy Z Flip та запуску оновленого Galaxy Z Fold 2. Перший крок цей сегмент зробив у 2019 році із запуском оригінального Galaxy Fold та Huawei Mate X. Зараз більше брендів представляють свої складні смартфони, але є новий тип дисплея, який привертає всю увагу – прокатні дисплеї. Oppo була першою компанією, яка продемонструвала цю технологію через Oppo Find X 2021. LG випустила демонстрацію LG Rollable на виставці CES 2021. На жаль, перша вже заявила, що не готова до масового виробництва телефону з таким дизайном. Останній може вийти зі смартфонів та відмовитись від цього пристрою. Зараз, схоже, завдяки Samsung є надія на бізнес. Піонер технології складних смартфонів підтвердив, що його підрозділ Display працює на екранах, що котяться та ковзаються.
Чи може Samsung таємно працювати над Samsung Z Rollable?
Окрім нових дизайнерських підходів, Samsung Display також має інші можливі додатки, які принесуть інновації на ринок. За словами старшого віцепрезидента Samsung Display, Чой Квон-Янг виступив після того, як компанія опублікувала свій фінансовий звіт і заявила, що перші прокатні та розсувні дисплеї з’являться цього року. Це, безумовно, дуже захоплива новина. Після можливої загибелі LG Rollable надії на смартфон з таким видом дисплея тепер покладаються на руки Samsung. Однак робота Samsung Display не обов’язково означає, що підрозділ смартфонів вже використовуватиме її на смартфоні.
Samsung Mobile може бути першим, хто застосував цю нову технологію. Але це ще не підтверджено, зрештою, компанія також має іншу електроніку, яка може принести користь, як її розумні телевізори. Минулого року компанія LG представила мобільний телевізор, який продається, і, попри шалено дорогу ціну, він може розпочати нову тенденцію.
Хоча новий смартфон не з’являється, бренд може застосувати деякі з цих технологій на майбутніх складаних телефонах. Наразі бренд буде покладатися на змінну частоту оновлення та низьке споживання енергії для просування своїх OLED-дисплеїв вперед. Нещодавно бренд представив нову OLED-панель для ноутбуків, яка споживатиме менше енергії. Що стосується бізнесу смартфонів, ми віримо, що компанія продовжуватиме просувати свій складний сегмент смартфонів. Зрештою, бренд має потенціал для подальшого утвердження свого домену перед іншими компаніями.
Цього року компанія має випустити понад 11 мільйонів гнучких дисплеїв, щоб забезпечити цей сегмент ринку.