Число користувачів інтернету по всьому світу сягає 4,66 млрд

20210120210127231129 7733

Вчора ми знайшли цікавий звіт, який показує, що за станом на січень 2021 року кількість користувачів смартфонів у світі становило 5,22 мільярда, кількість користувачів Інтернету склала 4,66 мільярда, а кількість користувачів соціальних мереж склало 4,2 мільярда.

Звіт показує, що за станом на січень 2021 року населення світу становить 7,83 мільярда осіб. Згідно зі звітом ООН, це число тепер збільшується зі швидкістю 1% на рік. Це означає, що з початку 2020 року загальна чисельність населення світу збільшилася більш ніж на 80 мільйонів осіб.

Зараз смартфонами користуються 5,22 мільярда осіб у всьому світі, що становить 66,6% від загальної чисельності населення світу. З січня 2020 року кількість користувачів смартфонів збільшилася на 1,8% (93 мільйони), а загальна кількість мобільних підключень (одна людина володіє декількома пристроями) збільшилася на 0,9% (72 мільйони) до 8,02 мільярда (січень цього року).

У січні 2021 року кількість людей, що користуються Інтернетом у всьому світі, досягло 4,66 мільярда, що на 316 мільйонів (7,3%) більше в порівнянні з тим же періодом минулого року. Зараз рівень проникнення Інтернету у світі складає 59,5%. Однак спалах COVID-19 мала значний вплив на кількість користувачів Інтернету. Так що фактичне число може бути більше.

Зараз в усьому світі налічується 4,2 мільярда користувачів соціальних мереж. Це число збільшилося на 490 мільйонів за останні 12 місяців, збільшившись в порівнянні з аналогічним періодом минулого року більш ніж на 13%. Кількість користувачів соціальних мереж тепер складає понад 53% населення світу.

Популярність соціальних мереж підвищується

Кількість користувачів соціальних мереж за останній рік збільшилася більш ніж на 13%. До початку 2021 року в усьому світі було близько 500 мільйонів нових користувачів, в результаті чого загальна кількість користувачів у світі досягло майже 4,2 мільярда.

У 2020 році до соціальних мереж приєднується в середньому понад 1,3 мільйона нових користувачів щодня. Це еквівалентно приблизно 155 000 нових користувачів в секунду.

Середній користувач соціальних мереж проводить в соціальних мережах 2 години 25 хвилин кожен день. У 2021 році на глобальні користувачі соціальних мереж проводитимуть в соціальних мережах 3,7 трильйона годин.

Філіппінці як і раніше є найбільшими споживачами соціальних мереж у світі, що використовують соціальні платформи в середньому 4 години 15 хвилин в день. Це на пів години більше, ніж колумбійці, що займають друге місце.

Навпаки, японські користувачі проводять в соціальних мережах менш як годину в день. Тепер це 51 хвилина. Але це як і раніше зростання на 13% в порівнянні з минулим роком.

Смартфони є нашим основним екраном

Дані App Annie показують, що користувачі Android по всьому світу використовують свої телефони понад 4 години на день. В цілому це означає, що користувачі Android використовували понад 3,5 трильйона годин смартфонів за останні 12 місяців.

Крім того, звіт App Annie про стан мобільних пристроїв у 2021 році також показує, що зараз люди проводять більше часу зі смартфонами, ніж з телевізором.

За іншими даними, середній користувач Інтернету щодня проводить за смартфоном 3 години 39 хвилин. Навпаки, загальний час, який вони дивилися кожен день, складає 3 години 24 хвилини. Це означає, що нинішні користувачі Інтернету витрачають на смартфони приблизно на 7% більше часу, ніж на перегляд телевізора.

Збільшення інтернет-часу

В цілому, середньостатистичні користувачі Інтернету використовують Інтернет на всіх пристроях майже 7 годин в день. Це еквівалентно понад 48 годинах онлайн-часу в тиждень, тобто 2 дні з кожних 7 днів в мережі.

Якщо припустити, що середній час сну кожної людини в день становить від 7 до 8 годин, це означає, що близько 42% нашого життя наяву проводять в мережі. І час, протягом якого ми користуємося Інтернетом, практично збігається з часом, коли ми спимо.

Якщо використання Інтернету залишиться на цьому рівні протягом 2021 року користувачі Інтернету в усьому світі будуть проводити в мережі майже 12 трильйонів годин в цьому році.

Люди з різних країн багато часу проводять в мережі. Філіппінці проводять в мережі найбільше часу, в середньому майже 11 годин в день. Бразильці, колумбійці та південноафриканці також заявили, що вони проводять в мережі в середньому понад 10 годин кожен день.

З іншого боку, японці проводять в Інтернеті найменше – менше ніж 4,5 години на день. Варто зазначити, що цей показник в Китаї також відносно невисокий – всього 5 годин 22 хвилини в день. Це на 1,5 години менше, ніж в середньому по світу, що становить 6 годині 54 хвилини.

Звички пошуку онлайн змінюються

Традиційні пошукові системи як і раніше необхідні. 98% респондентів заявили, що користуються пошуковими системами щомісяця. Однак понад 70% респондентів також заявили, що тепер вони використовують як мінімум один інструмент в місяць замість текстових пошукових систем для пошуку інформації в Інтернеті.

Голосовий інтерфейс – найпопулярніший вибір. 45% світових користувачів Інтернету заявили, що вони використовували голосовий пошук або голосові команди протягом останніх 30 днів.

Водночас майже третина користувачів Інтернету в усьому світі також щомісяця використовують засоби розпізнавання зображень на своїх смартфонах. У Латинській Америці та Південно-Східної Азії широко використовуються такі інструменти, як Pinterest Lens і Google Lens.

Але в постійно мінливому пошуковій поведінці найбільш цікавою тенденцією може стати зростання соціального пошуку. Приблизно 45% користувачів Інтернету в усьому світі говорять, що вони звертаються до соціальних мереж в пошуках інформації про товари чи послуги, які вони хочуть купити.

Серед молодих користувачів це число ще більше. Користувачі покоління Z (люди, що народилися з 1995 по 2009 роки) заявили, що вони з більшою ймовірністю будуть шукати бренди в соціальних мережах, ніж в пошукових системах.

Стратегія мультипристроїв ще необхідна

Сьогодні смартфони проводять в мережі 53% часу у всьому світі. Але інші пристрої як і раніше грають важливу роль в нашому житті.

Дані показують, що 90% користувачів Інтернету виходять в Інтернет через смартфони. Але 2/3 з них також заявили, що використовують ноутбуки або настільні комп’ютери для серфінгу в Інтернеті.

З відвіданих в грудні 2020 року вебсторінок понад 40% були запитані веббраузерами, які працюють на ноутбуках і настільних комп’ютерах. Однак цей відсоток дещо знизився у порівнянні з груднем 2019 року.

Зростання онлайн-продуктів і електронної торгівлі

У всьому світі серед користувачів Інтернету у віці від 16 до 64 років майже 77% заявили, що вони роблять покупки в Інтернеті кожен місяць.

Інтернет-користувачі в Індонезії, швидше за все, будуть здійснювати покупки в електронній комерції: понад 87% респондентів заявили, що вони купили щось в Інтернеті минулого місяця. З іншого боку, тільки 57% інтернет-користувачів в Єгипті заявили, що вони робили онлайн-покупки за останні 30 днів.

У 2020 році мода і косметичні товари склали найбільшу частку глобального виторгу від електронної комерції B2C, перевищивши 665 мільярдів доларів США.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: