Google купив Fitbit і підвищить конфіденційність користувачів

Після тривалого антимонопольного розслідування 14 січня Google офіційно придбала бренд носяться пристроїв Fitbit за 2,1 мільярда доларів. Нині Fitbit продав більше ніж 120 мільйонів пристроїв по всьому світу і має широку призначену для користувача базу.

За даними Forbes, після оголошення про придбання деякі користувачі висловили стурбованість з приводу своєї приватної інформації. Google - велика інформаційна компанія, яка вміє використовувати інформацію про користувачів для конкретної реклами.

Google купив Fitbit і підвищить конфіденційність користувачів

Користувачі стурбовані тим, що отримання такої конкретної інформації, пов'язаною зі здоров'ям, означає витік їх особистої інформації. Однак є запевнення з обох сторін учасників угоди. Слова Джеймса Парку, генерального директора Fitbit, найбільш подають надію.

«Google буде і далі захищати конфіденційність користувачів Fitbit і взяв на себе ряд обов'язкових зобов'язань перед глобальними органами що регулюють, підтверджуючи, що дані про здоров'я і добробут користувачів Fitbit не використовуватимуться для реклами Google, і ці дані будуть зберігатися окремо від іншої реклами Google», - пише він.

Обіцянка є частиною попереднього антимонопольного розслідування ЄС. Якщо Google хоче придбати Fitbit, він повинен пообіцяти, що дані Fitbit повинні зберігатися в окремому сховищі. Крім того, ЄС також забороняє Google обмежувати використання інтелектуальних носяться пристроїв інших брендів з метою забезпечення чесної конкуренції.

Ці зобов'язання дійсні протягом 10 років, але ЄС може їх продовжити. За даними Counterpoint Research, в першій половині 2020 року частка світового ринку розумних годин Fitbit становила всього 2,4%. Компанії, подібні Apple, Garmin, Huawei та Samsung, попереду з 51,4%, 9,4%, 8,3% і 7,2% відповідно.

Щоб ця угода відбулася, Google довелося подолати безліч перешкод. Більшість перешкод виходило від ЄС. Фактично, ЄС був змушений збирати відгуки конкурентів і клієнтів, перш ніж погоджуватися на поступки Google. Однак це не завадило угоді піддатися деякою критиці з боку постачальників медичних послуг, конкурентів носяться пристроїв і захисників конфіденційності.

Fitbit зараз є одним з найбільш важливих імен на ринку носяться пристроїв. У першому кварталі 2020 року частка компанії склала 3%. Це небагато, якщо порівнювати з часткою Apple у 29,3%, але це непоганий показник, якщо врахувати ринкову конкуренцію. Xiaomi, Samsung і Huawei - інші великі конкуренти, які також просувають Fitbit. Нам дуже цікаво подивитися, як ці цифри зміняться з поглинанням Google.

Федір Бубнов

Головний редактор gizchina.com.ua.

Оцініть автора
GizChina.Com.Ua
Додати коментар:

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: